beach handbollen första dag.

Som väntat gick allt perfekt, solen stekte osv. Idag är det då lite sämre vädre, regnar som bäst:( Om 3h börjar jag jobba, fattar it hur ja kan vara nervös när jag endast skall jobba 3h.. Men bra blir det nog då jag är på plats, och vädret är på min sida idag. Knappast lika många på uteserveringen...

www.handball.no hade satt ut 3 bilder från årets första beach NM dag. Fick chock när jag såg vem som var med:)




7 planer, där skulle jag vilja va me o spela...




Jac som domare. På förbundets hemsida stod det att alla kan ikke reglerna lika bra. Men jac gjorde sitt bästa;)



Fortsätter vädret såhär får jag se om det alls blir festas inatt, tråkigt om det regnar... ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Malin :D Nu har ja bloggilainen ;)

2008-08-02 @ 20:50:01
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0