stora problem;)

Eftersom jag skall hem på kontroll till finland om 2veckor, så måst jag bestämma hur jag skall göra med tillbaka resa hit. Jag skall ha datorn med hem, så får knappt inga kläder med. Om Jacs lag förlorar matchen 20.4 kommer han hem veckan runt vappen. Då får jag resten av mina kläder. Men kommer de till finalhelgen är han hemma runt 10.5 först. Det betyder inga kläder samt lååång tid utan honom. Så bore jag resa tillbaka hit efter kontrollen? Och sne åka med bilen hem då jac kommer. Eller borde jag stanna i finland o vänta?
Men blir jag i finland betyder det att jag inte kommer att vara i norge på lååång tid. Så jag tror jag kommer tillbaka till norge i maj då jac kommer tillbaka. Då stannar jag kanske hela juni. För jag vill ju hinna festa med mina nya vänner lite oxå, plus att detta är mitt hem, tillika som jag vill vara hemma i juni.

Jag har stora problem. Men jag vet att jag iaf kommer att tillbringa lite tid här i juni, o den 17.5 skulle jag vilja var här. Så jag får helt enkelt vänta och se hur det blir... Men i juli är jag iaf i finland.

Nu blev jag rikit yr i huvudet, o man fattar säkert noll av denna blogg. men det är svårt att veta var jag ska befinna mig, här e mitt hem men i finland e alla nära o kära. nu o diska.

Kommentarer
Postat av: Henrica

Jag tycker du ska stanna här! (:

2008-04-10 @ 12:26:32
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Henrica

joo, du ska bli hääär.. Nog klarar du dj utan killen i nån vecka + att om här finns alla nära o kära så är ju karis DITT HEM! Så JAG vill att du ska bli hemma, behöver sällskap! :D

2008-04-10 @ 12:45:36
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Karin

Nisse o Pietari handla de om den här gången :P Du kommer nog snart o ha en roli vecka, sommaren kommer o du har två platser att festa på. Bra så behöv du int va i ettan hela tiden :P

2008-04-10 @ 14:09:51
URL: http://kaarinmaria.blogg.se
Postat av: Heidi

Jo, får hoppas det. :) Hoppas allt blir bra med din fot.

2008-04-10 @ 14:59:55
URL: http://www.heidimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0