Orolig men härlig start på dagen.

Idag kunde jag inte somna om då Jac skulle iväg på jobb, men det beror väl på att jag somnade före 12 igår. Jag började dagen med att se på 2 avsnitt (gissa vad?), sedan steg jag upp o lagade gröt. Efter att ja blivit propp mätt igen en gång drog jag vidare till badrummet för att se hur foten mådde. Först tyckte jag att den var bättre än igår, men efter någon minuts duschande så kom äcklig smörja fram igen, vad kan det rikit vara? Hällde massor med septidin på och ligger nu i sänger o lufttorkar foten. Jag vill inte på inflammation, för det är ju ett tecken på att det inte står rätt till, sista jag behöver just nu. Hatar att igen en gång behöva vara orolig. nu skall jag surfa på nätet samt se på några avsnitt av den serien jag babblat mycket om. Kl.12 skall jag stiga upp för att kolla på ett program, stressigt liv, int sant? Men det är härligt, fast små tråkigt. Helst av allt skulle jag vilja vara ute o motionera i det fina vädret, men tränande får vänta 6v minst ännu. förut har jag gnällt då jag missat någon dags träning, men efter det här kommer jag att uppskatta att det inte är 20v. för det tar på självförtroendet.

Kl. 15 skall jag infinna mig i Runar hallen tillsammans med Jac o co, de skall äta där så ja får väl sitta i bilen o vänta. Sedan bär det iväg till Oslo. Hoppas verkligen de vinner, skulle inte sitta fe med andra plats i grundserien då Runar steg till högsta detta år. Tror det är någon form av rekord. De skall vara glada ifall de blir fjärde oxå, tycker jag:)

Jag känner mig lite små dåsig och yr, hoppas verkligen inte att det är tcken på feber, för då måst jag in på sjukhus:( Men jag vet att gud int tillåter det, allt skit kan int en endaste människa få;)

Hoppas ni alla har en bra dag, det skall jag iaf ha. Puss

TJ 23

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja kan tänka mig att du gillar den där lilla, klena pojken i two and a half men ;)

2008-04-02 @ 13:26:43
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0