Grattis baby!!

Ett stort grattis på födelsedagen min kära Jac, tänk att du är 22 år;) Födelsedagspresenterna blev uppskattade. Hoppas din dag blir perfekt, och att ni vinner matchen. Men matchen ser inte lovande ut pga bitterhet och att nyckelspelaren är skadad, samt 1000 elverumfans o 3 runarfans. Men jag o Line får hejja så gott det går.Hoppas iaf att de inte förlorar med mera än 5 mål, för då har de chans på hemmaplanen ännu. Men det stör inte mig om de förlorar, då kommr Jac hem nån dag tidigare...

Inatt hade jag svårt att få sömn, pga mitt grubblande. Vi satt o prata om Dig, och vi vet att vi alla får veta det, när du vill berätta. Men vi tycker om dig:) Sen pratade vi oxå om hemtrakterna, o hur människor förändras.
Nu ska jag vinkka hejdå till islänningen, som jag knappast ser igen. Sdan står gröt o lyxsmögrås från bageriet på schema. 11.30 börjar bussfärden, o vi borde vara framme 16tiden. Tråkigt. Men jag har inget bätre för mig, o roligt att dansken Line har flyttat hit så får jag en till tjomis.

Till sist skall jag bjuda er en bild på mitt födelsedagsbarn. Drömmer mig bort hit igen, mn kanske det blir av..


image112

Jac är nöjd med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0