Svammel

Om 2h skall jag på jobb till Vita, så måst skriva av mig före det lite. På söndagen hade Jac handbollsmatch mot Bodö, Runar vann kampen med 8mål och Jac gjorde 6 mål. det r härlit när det gpr bra för dem. nu på onsdag blir det derby, runar möter Stif (sandefjord) och kanske det är dags för första förlusten? Hoppas inte.
Nu är det ca.4v tills jag kommer hem, härlit.Skall li skönt att få träffa alla, ändå 3 månader sen sist.Synkkä bara så ser jag int jac på länge då, men så kan det gå.
Om 5 dagar är det lönetider, väntar skarpt... Flygbiljetten hem kostade ändå 2000kr, jaiks. Men tror att pappa sponsrar lite.
Ikväll blir det träning och sen kanske film med kaeresten min, katotaan, Nu skall jag klä på mig och äta morgonmål!!
Lägtar tills onsdakväll= kamp o ledigt på torsda:)
Vill nån komma o städa vårt hem?
image6
Saknar min gullunge, och emma har förresten 10årsdag på lörda=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du e som vanligt, stiger upp sådär tidigt fast de e flere timmar till jobbet :)
O förstår ockås att du söker om städhjälp, med tanke på ditt rum då när vi städa upp alla dammråttorna :D

2007-09-25 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0