Ensam hemma.

Jag tycker att det är tråkigt att vara ensam hemma, allt är tyst o ingen väntar på mig när jag kommer hem från jobbet. Dock sov jag otroligt bra inatt, 7h i sträck utan att vakna emellan, nytt rekord. Mamma har börja prenumera åt oss på västra nyland, så vi får hem tidningen varje dag, då känns det precis som om man sku sitta hemma på åsvängen och läsa:) Ja tror int ja sku klara av att bo ensam för tillfälle, vill ha sällskap helatiden.
Fick just min arbetslista för oktober, har 4 dagar i rad ledigt, kanske man borde besöka finnlandet då?! Men jag är ändå för snål för det..

Nu ska ja se andra halvleken av finland-norge, de ligger under me ca.10 mål i paus.:/  Sen borde jag städa, kanske jag även hinner o träna? Kylskåpet är absolut tomt, men kanske lika bra det så sparar ja både pengar o tänker på kroppen för någon timme...haha.  

Jag blir så glad när ja får samtal från finland, just ringd jacs föräldrar, de gjorde min dag=) Om exakt 2 veckor är de här i sandefjord, skall blir riktit skoij. Tur så jobbar ja ca.3-5h bara då när de är här. Skall bli skönt att nån kommer hit o städa o laga mat:) O lite sällskap åt mig:D kan int nån av mina kompisar komma hit o hälsa på snart?:(

Ps. sori elin för att ja härma ditt bloggnamn;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ahh, nå så länge du har en blogg e jag nöjd!:) men du kommer inte alls att använda den gamla då? tog bort länken till den så...
joo, jag trivs hur fint som helst i sthlm, sku bra kunna tänka mig bo här:) om jag hittar rätt man här förstås. Ikväll skall jag iväg på fest:) Jag tycker ni borde komma hit då.. Johan o robin kommer ju, och så e jenny här då!

2007-09-20 @ 09:02:10
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0