Skit start på dagen.

Varje gång jag läser nånting i tidningarna om Jacs framtidsplaner, blir jag lika rent ut sagt fittig. Idag läste jag husis. Klart jag unnar honom o vill att han skall vara bra i handboll samt utvecklas. Men det gör ju oxå det att ja int kommer att vara med honom mer än 1 år till. Är han int villig efter den här säsongen att antingen skriva ett längre kontrakt i Norge el sverige så att jag hinner studera blir det finland för min del. Och jag vet att Jac aldri sku sriva ett som e längre än 1år, ifall han råkar få ett bättre kontrakt någonstans i världen...:(
Men är han int villig att kompromissa så att vi kan fortsätta en framtid tillsammans så är det nog lika bra för oss två att så småningom lämna varandra. Visst kan man träffas då han är i finland o så:) Men ja kan int heller kasta bort hela mitt liv, högst 1 mellan år till är jag beredd att ta, men jag vill studera nästa höst.
Vafö kunde jag int bli kär i en normal kille som planerar att t.ex söka in till åbo akademi??

Och jag vet att alla ni som läser det här tycker att jag är barnslig, men skulle ni själv nångång bli i den här situationen skulle ni kanske förstå. Jag vill både studera och ha min bästa vän samt världens bästa människa vid min sida.

Just nu känns det faktist skönt att vara ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch, skitsvårt malin:( ja sku ändå bara vila ge dig ett råd: ta dig själv i första hand.. fast de it e så lätt alla ggr:(

2007-10-27 @ 12:44:19
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Karoliina

malin, jag forstar precis. Och jag tycker verkligen INT du e barnslig, tvartom.

2007-10-27 @ 18:14:46
URL: http://kaa88.blogg.se
Postat av: linda

Klart man måste tänka på sin egen framtid då man e så ung ännu! som du säger, de gäller att kompromissa. Men e man tillräckligt kär har jag börjat tro att distansförhållanden funkar också.

2007-10-27 @ 23:51:16
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

jag förstår, jag hatar att inte ha allting planerat färdigt, skulle inte heller klara av dendär situationen, men det går nog braa!

2007-10-28 @ 18:03:13
URL: http://libas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0