Min helg

Äntligne var jag fri på lördag också, fan vad skönt. Dagen började jag med att ta en titt i alla butiker, kom endast hem med ett par benvärmare. Sedan for Jac till frisören, nu ser han stilig ut igen. Dagen fortsatte med inhandling av mat och sedan lagade vi ugnskorv o mos. Vi ät även ett chokladpaket och popcorn. vi såg 2 filmer och myste. I princip ser alla lördagar ut såhär för mig nuförtiden, en liten omvändning från finland:)

Idag blir det snart gym, men ja vet inte hur mycke jag kan gra för är förkyld igen. Vi duschar i gymmet sedan direkt upp till hallen och se en handbollsmatch. Ikväll blir det tortillas och choko igen en gång, säkert en film oxå. Intresseklubben antecknar.

Jag skll även packa klart lite inför karis besöket:), men känns det när man måst packa för att åka hem... Kan ju nte ta med så mcyket, så jag tar med kläder till 4 dagar o där får det vara, komer att gå med bara samma kläder, färscht. Men hellre d så får ja lite mat hemifårn med till norge:)
 
Jag har läst igenom mina gamla inlägg, ja har stora grammatikfel o slarvfel, ursäkta!! Men det här är det enda jag skriver nuförtiden så...

Om 1 vecka lider jag säkert av bakis, usch. Men kul skall det bli, mina flickor skall komma till mig o ja ska bjuda på något ätbart:)

Hur har er lördag varit?

Kommentarer
Postat av: Linda

lördagen var bra. lite shopping & allt för mycket sprit, men riktigt rolig!

2007-10-15 @ 09:20:58
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0