Malin 40+

Nu är jag inne på min andra dag som jag är ensam hemma, 5 återstår. Idag har jag haft en jävlit bra dag, är ju ledig för det första. Var ut o gå på morgonen och sedan gick vi till ett fnt cafe me eric, godaste kakaon jag nånsin druckit serverades där. Jag har tvättat kläder och diskat. Skall ännu dammsuga och reda upp lite till under helgen. Ikväll blir det först fitball och sedan move, jävlit bra träning tycker jag, hoppas jag bara orkar med båda två.man vet aldrig. Sedan blir det datachill,friends och så börjar ja kanske läsa någon av mina nya böcker. O ljus är ett måste. Ibland är det ganska skönt att vara ensam, men int när man skall sova. Men det börjar gå bättre helatiden, jag behöv int övernatta hos grannarna:)
Tycker ni att jag har blivit lillgammal?:D
Jag trivs väldit bra med det här chill livet, men nog lockar europas bästa imoron... Men stark som jag är, så dricker jag int på länge nu. Satsar på chokladen istället. Om 6v ligger jag i träsket igen, men jag längtar efter den lördagen redan.

Min kamera har tror jag på allvar sagt upp sig, bläh. Tur så e julen snart här. På min önskelista i år finns sportbh,pulsklocka med kalorimätare och kamera. Pengar e varmt välkomna, men det är inget nytt.


Jag saknar er där hemma:(  Va så skönt att vakna upp breve emma, som för den delen väntar på att bli "köpt" av en utländsk klubb snart.haha.


 
Emma poserar stolt i runars spelskjorta.

Kommentarer
Postat av: Karoliina

Hahaaa!! skont att hora att nan ar lika yr som jag:D

2007-10-26 @ 17:25:25
URL: http://kaa88.blogg.se
Postat av: Emelie

vad roligt:) Jag börjar skolan nu igen
till våren, då tar jag igen nian:) Wilma går på dagis då. ha det bra!

2007-10-26 @ 21:36:23
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: HannaH

haha! jassåå, du gjorde det. Vad trevligt :). Tummen upp för att du läser Vecko Revyn :)

2007-10-26 @ 23:40:56
URL: http://starhannah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0