Linda Rolin

Linda är en kompis som ja ha känt ca.15 år tillbaka. Hon och kim var tighta när de var små, sedan började jag oxå lite hänga med dem. första gången Linda var hem till oss för att leka med mig, så frågade hon mig såhär när vi var i köket:
- L:Brukar ni ha karkkidag?
-M:nä, vi får nog äta karkki alltid svarade jag.
-L:Bra.
Då öppnade hon köksbordet och åt upp min godispåse, och jag tycker att hon var konstig.:)
Sen den dagen har vi nog allti kunnat prata om alltng mellan himel och jord. Fick en otrolig längtan när jag pratade med henne här om dagen. Skall bli härligt att Linda kommer me till affes nästa helg, helt sjukt att hon oxå fyllt 18:)
Nu skall jag bege mig ti ginatricot och s eom ja hittar den toppen linda beställde av mig!

Ha d bra alla:)


image14

sötisen fuller 18 år, synd kunde jag inte vara med denna kväll.

Kommentarer
Postat av: elin

va konstit, den e nämligen heeelt annorlunda:D

2007-10-12 @ 11:29:37
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Linda wwww

Rolinskan e så jävla bra

2007-10-12 @ 12:09:03
URL: http://adnil.papper.fi
Postat av: Linda

hmm, ja de va konstit. nå kanske också du ser den småningom.. toppen e på rea från GT, 49kr!

2007-10-12 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0