jag hjärta karis.

Nu är min 5 dagars visit i karis över, trist. Skall berätta lite om vad jag har gjort:

Torsdag: Jag jobbade först några timmar och jac kom hem från sitt jobb 2 ggr för att säga hejdå, jag undrade vad han hade fått för fel. När jag skulle åka hem grät jag, fråga mig inte varför:D Efter lite flygförsening var jag äntligen i helsingfors. där stod mamma,heidi och emma och väntade. Väl hemma i karis träffade jag robin o hans kära;)

Fredag: På morgonen var jag med mum i stan och så besökte vi Mjölis. Jag var med Linda Rolin till ekenäs. Kl.16 sökte jag Heni från Folkkis o vi drog iväg till knäppen. Hade sett fram emot knäppens kebab, men åt typ halva o konstaterade att d int var lika gott jag hade förväntat mig. Sedan joinade Lotta M oss och vi drog iväg till Lojo för att shoppa lite smått. Jag köpte min första Friends box, det har nog ingen trott om mig... På kvällen var det pitin osv. Härlig dag bland med kompisarna.

Lördag: Umgicks med mamma och emma samt väntade på att klockan skulle bli 18. Då anlände en hög högljudda brudar till mig, vi skvallrade en massa om precis allting samt inöste alkohol. Nu får jag vara nykter tills december igen, men inte mig emot. Kvällen fortsatte som ni säkert vet ti europas bästa disco. Jag hade en sjukt rolig kväll med passlig promille. Men affes e nog ingen paikka jag skulle orka hänga på varje lördag längre....

Söndag: Slappardag till tusen, kommer inte ens på en vettig grej jag gjorde? Jo, på kvällen var jag till pitin och sedan beställde vi hem pizza. Namnam. Mycke bättre än knäppen.

Måndag: Var kusk till lillungen emma, åt plättar hos mommo, var hos svärföräldrarna och snackade en massa samt skvaller i abc, synd bara så blev besöket ganska sent.Men ack vad roligt det var, haha, Henrica har humor. När jag kom hem låg emma i min säng och sovde, hon ville sova med mig.

Tisdag: Var på jävligt dåligt humör när jag vaknade, jag ville inte lämna karis. Efter en promenad med Sandra o Heni och kramas med emma började jag köra iväg till pappas jobb. Där tog han över körandet o vi for till flygplatsen. Flyget gick bra och jag hann med det tidigare tåget tillbaka till Sandefjord. Jac stod och väntade vid tågstationen, sku lika bra kunna ha gått ca. 400m själv o int åkt bil, men men:) När vi kom till kongensgate 16 fick jag order av jac att gå in till svenskarna o vänta medan han förberedde nånting i vår lägenhet.
Då jag kom in till dem skrämde Eric mig med en scream mask på sig, jävligt obehagligt, men han fåt tillbaka o det vet han. När jag äntligen fick komma in till oss hade jac tänt ca. 40 ljus o lagat middag. Det var fint gjort. Det skulle kunna ske oftare:)

Det var en snabb gemongång om vad jag har gjort den senaste tiden. Det var skit härligt att vara hemma, där är allting så lugnt och man behöv int fundera så mycke. Imorgon bitti åker Jac iväg till Österrike med landslaget, hem kommer han på måndagmorgon.Är hemma nästan 1 dygn o sedan åker han upp till nord norge för att spela elitkamp. Så det blir 1v ensamhet för mig, saaaataaan. Men vi har haft en härlig dag idag, och 1vecka går fort:)
Kommer säkert att skriva en hel del inlägg här, samt läsa hannas graafs bok o nya veckoreyn,träna och äta pizza på söndag. Så det skall fan i mig gå foort.


image16                            
                                  

Kommentarer
Postat av: elin

naww va fint gjort av jac. jo en veka går fort. du får ringa åt mj på skypen bara:D

2007-10-24 @ 21:24:49
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Sandra

jaccin e ju nog en rikti charmör hördu malin ;)

2007-10-25 @ 09:21:50
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Heindrich

Jac sku kunna dra ett snack me toffe..(: Hej, sex veckor hej! :D:D

2007-10-25 @ 10:45:16
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0