Ett roligt litet äventyr.

Den här händelsen tyckte även Sam att var värt att dela med sg av i min blogg, så nu ska ni få höra.

På måndag morgon plckade jag upp Sam, vi skulle till ekenäs gigantti o seppäla för att köpa bl.a x-box o onödigt skit. Vårt första stopp var karis centrum, sam skulle ta ut pengar. Där råkade det sig att bankautomaten hade något fel o att själva banken öppnade  först kl.10, o klockan var då halv 10...
Efter många om och men tänkt vi att vi kör färdigt till ekenäs, o jag skulle ta ut pengar me mitt bankkort o låna till Sam. I ekenäs var vi kvart före 10, och när jag skulle ta fram mitt bankkort, fick jag panik och upptäckte att jag hade lämnat både det norska och det finska kortet hemma, sådär var iaf min shopping förstörd. Sedan satt vi utanför aktiabanken och väntade på att klockan sklle bli 10, efter 5min upptäckte vi att banken öppnade 9.30. sam fick sina 400eurin och vi begav oss till gigantti, då råkade x-boxen vara slut. Hahaha. Så med andra ord gick inget sm planerat och Sam fick på nervena.
Hemma i karis blev det serendi o sen körde jag sam till jobbet, men jag fick int krama honom ifall nån sku ha sett... ;) nåväl, ni kankse inte tycke att de var roligt, men det var roligt för oss o med tanke på vårt häftiga temperament....


image20

Jag o min bästa killkompis (o stridkompis) sedan 19 år tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sara

tyvärr jo, sku man bara int vara så lat. =)

2007-10-25 @ 16:48:45
Postat av: elin

hahahahahahah! tack men nej tach hörru malin, inge hurriganes för min del:D

2007-10-25 @ 23:28:55
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: sandra

vitsi ni e fina:)

2007-10-26 @ 20:12:55
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0