Dåliga nyheter.

Jag har ju nämnt tidigare i min blogg att vår lägenhet skall renoveras. Jag har trott att detta skall ske på sommaren, då vi är i finland. Så är inte fallet. Lägenheten skall renoveras efter julen och sedan säljas. Det betyder att vi tvingas flytta. Vi kommer ju först tillbaka hit i januari så vi skall se hur det går..
Hoppas vi för det får bo nära centrum, jag trivs här! Det värsta av allting är att då har vi ine svenskarna till grannar längre, buu.

Nu skall jag på jobb i 3h till Vita, sedan laga mat och packa lite grann. Tror det blir träningspaus nu och 1vecka frammåt, fan va äckligt när ja e van att träna lite oftare nu. Aknske ja får hålla upp med chokladen under helgen då bara:)Imoron har Jac match och sedan är TORSDAGEN äntligen här:):)

Sånt här funderar jag på en tisdagmoron.. Bra liv jag har!!

Kommentarer
Postat av: Henrica

Äsch, vad synd..): nå, kanske ni få någo andra grannar som e lika trevliga! (: Hej, ja har int tränat på kanske etthalvt år..:D

2007-10-16 @ 11:24:20
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Karoliina

jag kommer o halsa pa over julen, men sen ar jag till mitten av/slutet av april..

2007-10-16 @ 22:42:27
URL: http://kaa88.blogg.se
Postat av: Karoliina

De blir sakert kiva resa for dig:) Hur lange har du varit i norge nu? Han ar 9manader, alltsa slipper ut 3.4. Sen kommer han val hit sa far vi fara o resa lite runt:)

2007-10-17 @ 00:32:04
URL: http://kaa88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0