chill och jobb.

Igår efter jobbet år jag pizza,såg på friends,talade för mig själv,satt vid datorn,diskade och läste lite till i veckorevyn. Det var min lördag d. Idag blir det städning,chill och gymbesök. Med andra ord har jag ett intressant liv, Men helgen har nog varit rätt skön hittills, förutom att vi hade lite minus i kassan efter lördagen:(
Inatt kommer Jac hem, sen far vi båda på jobb imoron, och sedan kommer jac hem ca.21.30 på kvällen. Och så åker han igen på tisdag morgon, det är roligt att vara tillsammans med honom.
Igår ringde Gitta och frågade hur jag har det, hon o kisokkärringen är de enda jag pratade med igår efter kl.15.:)

Jag har förbjudit mig själv att shoppa nu, möjligtvis ett par ny knästrumpor får jag köpa, men that´s it. För jag tjänar mindre pengar både i oktober och november, trots att man i november bara behöver betala hälften skatt. På tisdag skall jag o prata med en avdelninsskötare till ett demenshem, så vi ska hur det blir med det. Egentligen borde jag ha 2 dagar kvar på salt&pepper, men hamnar minst jobba 6 turer, och jag skulle int vilja ställa mig en enda gång bakom disken där mera. Jag fasar redan för att chefen kanske är där imoron, och hon har kommit tillbaka från semestern så då är det väl extra grnäll. Men hon ska ta  mig fan få höra mig säga någo fult för första gången då.

Jag har alltid retat Henrica för att hon är en friendsnörd, nu sitter jag själv och ser på det. Sori Heni. Va gjorde ni mina vänner igår då? Om 2 dagar fyller både Eric o Sandra år. Skall bli roligt att fara ut o festa me sandra om några veckor.

Nu skall jag avsluta för denna gång. Nästa gång skall jag skriva ner en "historia" om hur jag för första gången i mitt liv blivit riktigt rädd och grundlurad. Ha en fin söndag alla krabbismonster!!





Krabbismonstrena jag o lindberg påväg till beachen efter min dimission

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0