skit dag

idag har jag varit på konstigt humör hela dagen. huvudvärken försvinner inte. jag skulle på spinn60 kl.20, men fick ge upp. snart skall jag laga tortillas och sedan vänta på att klockan blir 22 så att v får äta. hatar när de har träning så sent, för man borde ju egentligen äta kvällsmål den tiden. men så kan det gå ibland.

imorgon skall jag först till vita på jobb från 10-14, kl 15.30 skall jag ha mitt första jobbpass på Lunden, ett demenshem. kommer att bli intressant, men är jävligt nervös just nu. så jag jobbar hela helgen. tur så får jag iaf på lördagkväll umgås lite med svenskarna o flickvännerna. och jac såklart. längtar efter att få ha en hel dag med honom, men det får dröja tills den 3.12. men det går grejt.

Förövrigt älskar jag svart, jag går oftast med svarta kläder så måst ha nåt stort smycke som piggar upp begravningsmonstret helatiden. men svart hör väl lite till årstiden iaf, hoppas jag... så nu skall jag bjuda på en suddig-asigt smile-nördbild. Förövrigt hatar jag mina valkar som inte vill försvinna. men what to do.

image36

Kommentarer
Postat av: elin

lycka till på nya jobbet malin! å tightsen dina e grymma! löv it

2007-11-22 @ 21:03:18
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Heni

Jeij, de e så kul när du lägger in bilder! mera mera!!!

2007-11-22 @ 21:19:29
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Sandra

malin du e HET!!!

2007-11-25 @ 15:14:34
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0