Måndag-torsdag.

Jag har absolut ännu ingen aning om vad jag skall blogga om längre. Så får skriva en legendarisk blogg.

måndag jobbade jag på Salt og Pepper, dagen gick helt bra. då jag kom hem stack jag o Jac iväg till Elkjöp (gigantti) och köpte ett batteri till vårt sovrum och friendsbox nr. 1. Sedan gick vi iväg och tränade. Thya kom med och springa med mig, 45minuterna gick otroligt fort då man är två, och ensam skulle jag aldrig springa så länge.:D

tisdagsmorgonen var jag och pratade med en avdelningsskötare för ett demenshem, allt verka nog positivt så vi får se om de har nytta av mig i januari. Väntar spänt på att hon skall ringa. Sedan sprang jag iväg till vita för att jobba i 4h, där finns massor att göra nu före julen. Ni kan tänka er hudana trallar det kommer som innehåller julgåvor. Ett litet exempel: Av te.x Niveas en kräm + lotion tar vi in 140 packer, vilket är kanske 15 stora lådor.. o vi har allt som allt närmare 200 produkter som vi får:D På kvällen blev det gymmet igen, tog en länk på löpbandet o sen fick det vara bra. Kommer tror jag aldri i hela mitt liv bli någon som lyfter... Sedan såg vi på Grannfejden hos svenskarna, helt sjukt program.

Igår jobbad jag på S&P igen, sedan bar dte av till veckans höjdpunkt, nämligen Runar-Fylligen. Alla trodde att matchen skulle bli otroligt jämn, o många trodde nog att fyllingen skulle ta det.. Men runar vann lätt löver dem, 40-29 blev slutresultatet. Jac fick 3 stjärnor och gjorde 8 mål, bara 2 på straff. Han gjorde dessutom väldigt fina mål, så igen en gång får jag vara en stolt flickvän.

Som bäst sittr jag o äter havregrynsgröt, finska havregryn;) Kl. 14.20 skall jag på jobb, före det har jag planerat in lite butiksbesök samt gymmet, hopaps verkligen jag får iväg mig dit... Idag är det torsdag viket betuder Tortillas o. fruktsallad i runar kollektivet, jag hjärta torsdagar.

Usch, hu fan kan nå sånt dä hemskt hända i finland? Hoppas det inte väckte nya ideer åt andra finska dårar.. Igår i hallen kom en tant o krama mig o sa att hon lider med oss. Det var konstigt, för ja visste it exakt vad hon pratade om då ännu.

1 månad kvar, sen blir det finland, om man alls vågar komma dit mera;) Nu ska jag sluta uttråka er o laga mat åt jac. Ajjo, till sist, ett stort plus är nog runars hejjarklack, det borde finnas såna överallt.

Kommentarer
Postat av: Henrica

De e faktiskt jätte hemskt, helt super synkkä fiilis hos alla.. ):

Du skriver härliga bloggar Malle!! Det är bäst att läsa om sånt som du skriver om! Helt sant. (: Snart är du hääär igen!! Ja klippte muuten pannlugg igår ;)

2007-11-08 @ 10:44:01
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0