lördag

Idag är det lördag, skönt. Det enda som är mindre roligt med lördagar är att det är söndag imoron = skräck. för ja ska ti salt o pepper o jobba på måndag... så får ingen ro i kroppen på söndagar.
Idag när jag slutar jobbet kl.15 får jag mos och ugnkorv, det äter vi varje lördag, de är vad jag kallar lyx. Sedan vet jag inte riktit vad planen är?
Imoron blir det träning o kanske pizza som vanligt. Det är ganska lätt för oss när vi lever i samma ruitner, man behöver it funera på vad man ska göra på helgerna;)

För övrigt måst jag meddela att mitt kläningsköp är det bästa på länge, jag kan ju för fan använda den till allting:) Jag måst oxå meddela att jag åt så mycke choko,chips o glass igår att jag nästan känner mig tvungen att träna idag. men d blir nog inget av det för d...  Igår sprang jag 6km, jag brkar typ springa 3 hemma i karis, så lite skärpning ha ja gjort. Synkä bara att ja äter choko osv. helatiden, kanske d resulterar i mina överloppskilon på vågen?:D
Nu smink på facet och sén iväg, skönt så är det bara 4 timmar... Men säkert miljoner kunder istället. Men jag jobbar med Iselin, en härli tjej som är 2 år äldre än mig, hon är riktit i min smak;)

Va skall ni göra idag?

Jag älskar närhet.


Kommentarer
Postat av: karin

Hej de e nog bara bra :) Själv då? Skolan börjar gå bättre nu genast när de int finns så myky som distraherar när ja ska laga läxor hemma :) Helt skönt.

2007-11-10 @ 10:30:52
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Karoliina

jo, hon var liten och smal sa polisen tror att han hade misstagit henne for en elev.. Och rektorn skjots med sju skott.. Jag kan int forsta.

2007-11-10 @ 16:27:42
URL: http://kaa88.blogg.se
Postat av: linda

På helgerna önskar jag att jag hade en pojkvän. Det låter som om ni har väldigt sköna helger. Jag kunde bra ha såna där rutiner.

Jag e också hemskt nöjd över min klänning, funkar till ALLT! Ha en skön lördag kväll Mallo.

2007-11-10 @ 17:28:25
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karoliina

He e no bra har. Njuter av host-sol. Nu borjar jag sakna vannerna redan, men har nu bara 4veckor kvar sa det ar inte sa farligt:) Hur ar norge da? Later skont for din del iaf:)O du har forfan fortjanat all choko, du super ju inte langre av vad jag fattat!

2007-11-10 @ 17:33:57
URL: http://kaa88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0