Ledig dag

Yes äntligen är det fredag så har jag en dag helt och hållet för mig själv. Mna planer var att ja sku fara ut på en springtur då jag vaknade, sedan städa och sedan på höypuls. Dock har de ändrat. Vaknade allt för sent så får skippa länkken, har ju dessutom sprungit 3ggr den hä veckan, o d gör jag på ca. 2 veckor vanligtvis. Snart ska ja laga mat åt Jac sedan ut på stan o ströva omkring bland allting fint sedan till Spenst.

Vår lägenhet ser ut som jerusalems förstörelse, påriktigt. Det är asigt. Så det måste jag ta tag i riktigt snart.
På helgen har ja hört rykten om att Erics flickvän kommer hit, nice. Jag skall jobba på vita imoron o sne ska vi se på Friends samt träna på söndag. Så ser mina helger ut helatiden. Men int klaar jag, när jag bodde hemma var alkohol det enda som gällde.

Va ska vi rikit göra på nyåret?! :D

Kommentarer
Postat av: Minna

ha en bra dag

2007-11-09 @ 10:45:44
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0