jag skall troligtvis vittna.

Hjälp, var mitt första ord när jag blev tillfrågad om jag kunde vittna. Den är en 17årig ungjente på mitt jobb som oftast tar olika saker till sig själv o väninnorna då hon inte är på jobb, hon betalar inte heller för sig. Det här har pågått hela hösten. Senast fattades 600kr från växelkassan, och hon är misstänkt. Jag har själv endast sett då hon äter o inte betalar för sig.


Kan inte skriva ut allting här, men det är nog värre i verkligheten....

Hoppas bara att det inte råkar vara samma "poliskvinna" som tog fast mig utanför cactus... Btw har runar julbord i slutet av januari, då ska ja trycka upp mitt legg i ansiktet på väktaren.
Nu på jobb, sen tacos o frutksallad!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0