jag o mig.

Jag:

- Har en arbetsdag kvar på salt og pepper, trodde aldrig den dagen skulle komma.
- Har hållit mitt löfte sen jag flyttade hit, har tränat mycket mera än i finland.
- har aldrig ordning och reda omkring mig.
- har aldrig varit så här vit i pigmentet som jag är för tillfället.
- har lärt mig en massa nytt under mina månader i norge.
- har lärt känna underbara människor.
- har till stor del levt på spagetti och köttbullar,bananer,knäckebröd och choklad.
- har aldrig varit så här rik förut.
-
- saknar mina finska vänner.
- saknar familjen o släkten.
- saknar att det alltid finns nånting i kylskåpet.
- saknar serendipity och europas bästa.
- saknar att köra våra bilar.
- saknar att det alltid är någn o knackar på dörren: " är emma hemma?"

- älskar mitt liv
- älskar mina vänner, både nya och gamla och min familj.
- älskar min underbara sambo.
- älskar torsdagskvällar: tacos o fruktsallad.
- älskar chilliga lördagskvällar.
-
- skall fortsätta träna hårt, det gör mig att må bra, trots att det int visar resultat på vågen
- skall forstätta äta det jag känner för.
- skall finna ett nytt deltidjobb till vintern
- skall bestämma mig för vad och till vad jag vill studera?
- skall köpa fina julklappar.
- skall bli duktigare på att hålla redigt hemma.
- skall börja unna mig lite fint nu och då, ingen vits att snåla helatiden.
- skall till södern på våren!!!

Jag ville döda lite tid, och det lyckades jag med. Tyävrr så är det knappast nåt intressant för er.


image34


Här är en liten del av vår packning som följde med tattarkärran till norge. Tänk att det har gått 4 månader redan....


-

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Herregud.. E de faktiskt redan 4 mån sen!? De finns nog en liten Jörgen i dej ;) man lever bara en gång så unna sej fina saker måst man göra! Har ni beställt södern resa redan el e de i planeringsstadie ännu? Kram, ta hand om er! Ses snart :)

2007-11-20 @ 00:18:28
Postat av: Sandra

kiva blogg:)

2007-11-20 @ 13:25:20
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0