en annorlunda dag.

Ja har haft en helt okej dag idag. Sista gången jag jobbade en hel dag på cafet. wohoo. Efter att jag slutat där lekte jag o Margarethe och Pernille Djurpolisen. En katt hade suttit mitt på gatan i 9h i sträck. Vi tog 3 gamla handdukar o satt katten in i dem, sedan körde vi iväg till veterinären. Katten hade inget chip på sig, så vi får hoppas att någon ägare saknar sin katt o ringer dit. Det var dagens goda gärning, satan vad bra jag/vi är.

Efter det blev det dags för spinn45 för min del. Nu sitter jag med en glanstoning i håret och äter salta nöter, hoppas det blir pikilite färg i det. Sen måst jag diska samt tvätta lite. Bra liv jag har. Inatt kommer Jac hem=) De vann dessutom sin match med 10 mål, jag älskar Runar.

Imorgon är det dags för Sandefjords julöppning, nice. Då skall jag släpa med Jac ut på stan o yra lite. Första kvällen på länge som han är ledig från träningarna:) Måst passa på de 2 dagar vi har chans att göra nåt... För snaaart står jag utanför affes med ett snett smile på läpparna och är överlycklig. Synkkä så tar jag endast 2 festtoppar med, så jag ber om ursäkt till er som tvingas se mig med samma partykläder varje lördag då jag är hemma. Men har int möjlighet att ta med så mycke så:(

Nu skall jag duscha ut skitet från håret och hoppas på det bästa. Jag tror att jag kommer att ha en bloggtorka några dagar till, har inget vettigt att komma med mera.

Kommentarer
Postat av: Heni

men MALLE du behöver int ha någo vettigt att komma med, ja älskar dina bloggar ändå! (: O snart står vi utanför a8..:D

2007-11-29 @ 10:07:48
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Sandra

va dukti du e malin:)ska bli kiva o si dig!

2007-11-29 @ 11:04:54
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: elin

..och jag står bere dig i Affeskön å ler likadant:D Yess!
äääh, ingen ser ändå va man har på sig. Om int annat får du låna:)
.. å håller med Heni. ALlti roligt att läsa, oberoende va de står.

2007-11-29 @ 19:58:53
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: elin

jooo de låter prima:) ja kommer hem redan på torsdag tror ja .. men vi rings senast på lördagen! vilken tid e du hemma då?

2007-12-03 @ 16:15:25
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0