Budbäraren Malin.

Idag har jag fått ett ytterst viktigt uppdrag, skall nämligen göra en intervjuv till bk-tidningen av Jac, som Maarit Feldt-Ranta har bett mig om. Förövrigt skall hon komma till norge nåttag för att se på en match... :)

Nu är onsdagen snart slut, en dag närmare helgen igen samt en dag närmare tills jag åker hem. synd bara så blir det lite från och till förhållande för mig o jac i 7 veckor, men det skall vi nog klara av. På nyåret skulle jag vilja åka till nåt spa med honom, men han tycker att det är bäst att vi är hemma. Han har oftast rolit med mina o sams föräldrar.

2 dagar kvar på salt og pepper, härligt... Me sne när det gäller så saknar jag säkert stället igen. jag är aldrig nöjd.Nästa år blir dock min situation med jobb svårare, antingen måst jag finna mig ett nytt deltidsjobb o pussla in det med jobbet på vita, eller söka fastjobb. Tyvärr e fastjobb svåra att få i norge, så ja får väl bege mig till nåt ålderdomshem bara. Lättast så. Skall iaf vara nöjd att jag ens får jobb utan utbildning. Odert utbildning är det värsta som finns i mina öron just nu, det ordet gör ibland min vardag till ett helvete.

Nu skall jag i duschen o tvätta bort all intorkad svett o sedan borde min kille vara hemma...

Kan int nån kompis komma hit o hälsa på?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0