Bra dag

Jag kunde just äta mat utan att det direkt kommer ut från kroppen igen, halleluja. Det skall jag fira med en sväng ner till hvaltorvet, sedan till spenst på en 40min länk samt mys med min kille. Hoppas han har köpt choklad...

Imorgon är det jobb på salt og pepper, sedan träning och inget annat. Jag har ganska likadanna dagar helatiden. Skönt.

Det bästa med en här dagen är att det komemr ner lite snö, det är fint. Då fick jag panik, vi har ju ingen julstämning hemma hos oss. Då drog jag ner till söta Jeanette och köpte ett guldigt ljus! Snacka om julstämning;) haha.

Jumalauta, om 4veckor är jag hemma i karis igen...

Kommentarer
Postat av: elin

4 veckor, jag räknar dagar. sku oxå behöva lite julstämning här i min håla!
Träna för min del oxå ida Malle..
Pusi

2007-11-14 @ 16:02:06
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0