bla bla bla

Jag har inget vettigt att skriva om längre så skriver bara ointressant. Nu är min arbetsvecka över, samt hemmet rent o ledigt imoron, nydligt. För tillfället är en av våra grannar, fotbollshuliganen Orry här och ser på när sitt älskade fotbollslag troligvtis åker ut serien. Han är ett riktigt fan med spelskjorta och halsduk på sig. Efter fotbollen blir det kanske att fara ut på nåt cafe o dricka kako och sedan se på film.

Idag trilla lönen in på kontot, det är bra. Fick tom lite mer pengar än vad jag hade trott, så helt ok, om man tänker på att jag endast jobbade 100h i oktober. Den 21.11 slutar jag på Salt og Pepper, så endast 6 turer kvar, det gläder mig:) 

Efter ca.5 veckor är jag tillbaka till finland. Kan int bestämma mig om jag skall komma den 8.12 (lörda) på dagen  eller sen den 10.12.. Om jag kommer på lörda så hinner jag ti affes;) men tillika sku jag vilja bli här och se på jacs kamp den 9.12. så vi får se. Skall se om jag lyckas lura jac me ut den 15.12, men det kan se dåligt ut, han har ändrats lite. Men jag skall föröska mitt bästa. Så nu skall jag kolla flygpriser.

Kom igen nu BK!!! Den 16.12 ska ja komma o hejja på er...:)





Kommentarer
Postat av: Linda

japp ja går i sportfigur! de e nog bästa punttise! Går du i någt punttis i Norge? är det bra där?
Joo de går bara fint me honom, armen e nog helt åt reven för honom men annars bra! (;

2007-11-03 @ 19:43:18
URL: http://libas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0