babbel

Idag har ja haft ont i magen hela dagen, får ordentliga magkraper:/ Jag har oxå moppat golvet och försökt laga makaronilåda, den blev nog helt bra men inte lika bra som mamma.
Snart kommer Jac hem och stannar 1 timme, han har lång träning idag, 17.30-20.30 tror ja det var. Själv håller jag träningspaus ännu idag, skall dock göra lite muskelövningar hemma. För man kan ju int vara en latmask i 3 dagar.:) Nå viktigaste är att jag rör på mig 4ggr i veckan, annors blir ja ännu mer tjockis eftersom jag äter mig mätt på choko helatiden.haha.
Jag skall oxå stirra mig blind på friends ikväll, skönt.

Uppdaterar säkert bloggen lite senare.

image32

Jag vill bjuda er alla på dessa underbara chokladstänger, fy fan vad de är goda! Jag har redan hunnit äta en blå ida;)

Kommentarer
Postat av: elin

neeej du får int läggain bilder på choko, blir så sugen:D

2007-11-12 @ 17:30:10
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Linda

jepp, den e min:) men jag skall ge den åt heidi till julen har jag tänkt.. om jag inte hinner bli för fäst vid den:P

2007-11-12 @ 18:49:49
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0