Tråkigt.

Idag har jag fortfarade feber/stegring, tråkigt. Imoron borde jag egentligen på jobb till kl.7 men tror inte jag skulle kalra av det.. Sen skall jag efter jac kl.19 till flygfältet, hoppas jag är i bättre skick då. Jag borde ju tillika fara på jobb oxå, nen mår jag som jag gör ida blir det lepopäivä.

Måst berätta om en tabb från jacs sida. Eller jag tror det iaf. på måndag beställde han enkelresa oslo-helsingfors för 3800kr ( ca.470e). Då jag berättade för honom att han hade betalat allt för mycket blev han fundersam, för jag åker tur-och retur för ca 2000kr. Mittiallt hade han bokat om flyget så att han oxå tog retur med, då blev det 3000kr. Men nu har han ju betalat för 2 resor hem, smart kille. Nu ber han mig ringa o fixa det, varöfr skulle jag göra det?! Int är det mina pengar och jag orkar inte sitta o fundera på nåt sånt där nu. haha.

Ikväll skulle alla flickor göra nånting, men jag kan inte vara med:( Helvete. Känns så dumt, men what to do. Snart vet ja allra minst om något de pratar om längre, men nåja man kan int rå åt att man blivit sjuk. På lördag hoppas jag iaf att jag är frisk...

Jag måst oxå få skryta lite, jag är tillsammans med finlands bästa handbollsspelare;) Ett sånt pris har Jac fått idag. Det sitter väl aldrig fel. Undrar när jag skall få nånting sånt..

Hoppas jag är frisk imoron kväll, finns inget bättre än att möta någon på flygfältet!!


image38    

H. bässhuvu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0