Söndag

Min söndag har sett ut så här:

- 11 tiden var det väckning
-13tiden var det middag hos mommo
- cruisas
- Hälsat på westerholms o. lindens.
- kusin andreas varit på besök
- abc, nytt rekord i amorspelet samt att vi blev 65e rikare.
- chill hos jac.
- fått positiva besked från ortopeden

Med andra ord kan jag sammanfatta min dag med ett ord: härligt. Trots min fula fot.

Imorgon är det nyår, jag har dock aldri sett fram emot nyåret i hela mitt liv. Det här nyåret äer vi hemma hos mig, mats o lotta kommer o äta o sen blir det chillas med jac, kanske hem till honom en stund. Så jag tror det blir rikit bra:)

usch 1.1 åker jac bort, kommer att få fel i huvudet.... Vad skall jag rikit göra? 2.1 skal jag iaf umgås med heni. d e allt jag vet!
Det haer er kjedeligt.

image44

Till sist en bild på min underbara svärmor, hon ser till att jag blir nöjd o belåten:)

Kommentarer
Postat av: Heni

haha, jag blev redan lite osäker när ja läste att ni varit hos Westerholm idag..:D Jo, i övermorgon ses vi! (:

2007-12-30 @ 23:06:05
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0