Så var det jul igen.

Den här juldagsmorgonen är dock lite annorlundare än jag hade förväntat mig. Inatt fick jag urinvägsinflammation igen en gång, och nu har ja så stark antibiotikakurs om jag aldrig haft tidigare. Hoppas det försvinner nu och inte leder till svampinfektion. vilket det säkert gör med min tur.
Idag är det julafton, vi skall äta hemma hos oss med familjen o liten del av släkten, sedan paketöppning och sedan far jag till Jac:)
Imoron är det juldagen, men får se hur det blir med den... Förut har jag alltid druckit alkohol fast jag har haft antibiotika, men den här gången avrådde mamma mi ifårn att göra det. Och hon kan såna här saker. Måst snacka lite med jac och sen bestämmer jag mig hur jag gör.

Till sist vill jag önska er alla en riktigt god jul!! Hoppas ni alla är proppmätta och glada över era julklappar ikväll.

H. Malin som har nervena slut.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du MÅST dricka imo bara du int spyr pga kuren :) GOD JUL på dej! Snart på jobb, vilken julstämning. Not! Puss

2007-12-24 @ 11:24:20
Postat av: elin

ja fattar att dina nerver e slut:/ Hoppas verkligen att du e me å partaijar ändå...

2007-12-25 @ 01:05:09
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0