min tid i karis

Nu har jag varit 11 dagar hemma i karis. 2 lördagnätter har jag spenderat i affes, den första var helt okej men tråkigt att kvällen förstördes, den andra var minst sagt perfekt. Hade sjukt roligt. Jag har hunnit se finland-norge både i helsingfors och karis. synd att finland förlorade, men grattis till jac som var skit duktig samt åt Ståhle som gjorde sina debutmål i norska laget.
På lördagen var vi även till tenala ett varv, och jag av alla människor drack vitt vin. Underligt. Jag har även hunnit jobba 3 turer på mjölis. Ja borde vara där för tillfället xå, men nu lider jag av feber så jag fick komma hem. Ber till gud att jag e frisk imoron så ja kan fara på jobb, iaf måst jag vara frisk på torsdag fär då ska ja söka min sambo (nördvarning) från flygfältet.

Nu till lördag skall jag först njuta av att se bk-cocks sedan skall jag o elin dricka en aning för att sedan dra vidare till affes. Där borde våra killar även infinna sig då. På söndag blir det chill o lit städas säkert. måndag är det jul, då blir det första tt äta här hemma sedan skall jag även hitta en to lucka i min mage när jag äter hos jac. men det borde nog gå utan problem:) Julklapparna är nästan köpta, J o mommo fattas förtfarande.

På tisdag är det juldagen, vilket betyder att precis alla, dumma,snälla,trötta,iq-befriade, ja verkligen alla befinner sig i affes:D Vilket de gör helt rätt i.Har ingen aning var vi skall förfesta, kanske me södde o com, el sen me mina flickor. jac får snällt komma med;) Hoppas juldagen blir lyckad o int samma tjafs som förut....

Just nu ösnkar jag att jag skulle ligga i en solstol någonstans, men det blir troligtvis först i maj...

Go bedring till mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj juldagen, hoppas verkligen den blir lyckad! Du ska krya på dig, o grattis ti Jac oxå :) Vi ses i affes!

2007-12-19 @ 15:24:23
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Heni

tänker du dricka på juldagen..?

2007-12-20 @ 12:17:38
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0