Hello

Nu har jag haft det förbannade gipset i snart 4 dagar, det har känts som över 1 vecka. Nå nu är det inte så länge kvar...
På torsdag gjorde jag inget annat än var till serendi 2 gånger. Igår cruisade vi en stund med jac, sne var lotta jung hos karlssons och sedan duschade jac mig. Bra liv, inte sant? Jag lovar att ni e avundsjuka...
Idag har jac åkt iväg till hesa för att träna med landslaget, så jag tog mig upp till mitt rum för första gången, här blir jag nog tills kvällen. Sedan blir det väl chill, J har lovat mig att vara hemma från krogen nu medan han ännu är i finland. Det tackar jag för,sku gå sönder att vara för mig själv på lördagkväll.

Jag blir mer o mer orolig över att jag kommer att bli ett fetto, så synkkä när ja fick bort några kilon under hösten, nu kommer de säkert tillbaka igen. Nå viktigast just nu är att foten blir bra, o ja vill inte höra nån kommentar av andra om hur fet jag kommer att bli!!!! Det var det värsta jag hörde för nån dag sedan. Jag har int rikit själv valt att jag skall vara stilla i nästan 2 månader. Nå som tur så e matlusten mindre pga mediciner. Kanske jag tom går ner när musklerna försvinner, men destu mer lös blir jag. Usch nu vill jag inte tänka på det.

Jag har fått en ny motgång nu oxå, kan jag inte jobba i norge den 22.1 så är jag utan jobb. Känns fittigt. Så dår får vi se om d alls blir till nånting mera. Just nu så vet jag inte. Men saknar mina norska o svenska polaren...

Vi har fått låna Rena Rama Rolf utav södde, så tror att det får stå för underhållningen idag, mycke mer lär det väl inte bli. Uppdaterar säkert senare, om nu ens nån e intresserad av att läsa mina positiva bloggar;) Tack Lotta för sällskapet igår iaf!!


image39

Kommentarer
Postat av: Sara

När ja ser på ditt gips får ja min dåliga fiilis när ja hade bruti benet för några år sen! :/ jävla tråkit o ont. Tycker synd om dej! :/

2007-12-30 @ 19:57:22
URL: http://madsensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0