Ny vecka

Idag är det ännu helg i danmark, får se vad vi hittar på. Som vanligt lös solen in redan 5, så jag vaknade. Och nu blrjar de bli molnigt. Julian slutar hos dagmamman på fredag, tänk att vår baby är för stor för att vara där redan. Lite synd språkmässigt att han skall ha ledigt tills september, han kommer också sakna att leka med andra barn.

Vår familjesituation ändras nog också denna vecka, vår baby kommer nästan säkert i denna vecka. Tänk att jag är gravid i vecka 39+1, inte en endaste trodde jag skulle vara gravid sålänge. Så är säkert en envis dam i magen. Jag är jätte nervös inför förlossningen, men samtidigt har jag något som säger mig att det bara kan bli bättre den här gången. 

Min inre bild säger att jag ska göra det fort undan, så Julian inte behöv vara utan oss. Och väntar så mycket på att Julian skall se lillasyster. Han säger varje gång "Lillasyster "X" skall till juijas fammen og spise is og gröd". 

Så välkommen till en ny vecka med många nya förändringar. 







Kommentarer
Postat av: Mamma

👍❤️

2015-05-25 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0