Måndag 15.10


Kommentarer
Postat av: Lotta

Får man ens va sådär söt? :) Älskar bilden där han ligger på armen! Och du ser superfräsch ut!

2012-10-16 @ 07:49:42
URL: http://simplylottas.wordpress.com
Postat av: Malin

Superfräsch o superfräsch, beror på hur man tar det. Men tack skall du ha! Jo, Emma fick faktist många super fina bilder igår, skulle vilja ha alla 20 i tavla, men vi måst nog välja ut de som vi bäst tycker om av dem;) Drömde om Willy förra natten, han "lekte" med Julian, men W tyckte att lilla babyn var tråkig;)

2012-10-16 @ 10:07:44
Postat av: Otti

Jag tycker också att du ser superfräsch ut Malin!Och Julian är såklart en liten goding han med. :) Kram på er!

2012-10-16 @ 12:49:58
Postat av: Malin

Tack Otti! Men känner mig som sagt inte så, men kanske lite mascara och vanliga kläder hjälper. Går omkring som en rotimuija varje dag. Julian e en riktig goding! Hoppas allting är bra med dig?! Läste om din valpsjuka, välkommen till klubben. Tar såå ont.

2012-10-16 @ 14:01:32
Postat av: Otti

Haha,rotimuija e nog ordet för mig också,har på mig jeans kanske 1 gång i veckan :D Med mig är allting helt okej,försöker kämpa på med skolan men har noll motivation för tillfället.Nå,det går i vågor!Valpsjukan e lite bättre nu också så jag hoppas det fortsätter så.Men ont gör det verkligen, fifän. :/

2012-10-16 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0