Tisdag

Idag skall jag ut till mitt jobb och prata med min chef om att börja jobba deltid, säkert 50%. Men inte från och med denna vecka ännu, utan det måste bli från nästa eller frammåt. Har haft 2 riktigt dåliga dagar nu, hoppas verkligen kroppen vill samarbeta lite mera med mig snart.

Något annat spännande, är ju att jag faktist gick in i vecka 17 igår. Lite under 4 veckor kvar tills ultraljudet, hur kan veckorna gå så långsamt då man väntar på ultra? Är skit nervös redan inför det.



Jag kommer vara ensam hemma idag och imorgon. Imorgon börjar matcherna för Morsthy igen, de skall nästan ner till Köpenhamn och spela. Hoppas de vinner de två första matcherna nu, så kan vi andas ut. Men man vet aldrig hur matcherna går, alla lag kämpar som djur för att bli/komma till ligan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0