Lördag

Idag får jag en gammal arbetskompis och hennes son på besök. Sedan skall vi upp till hallen för att se på Morsthy - GOG. Vinner de 2 matcher till vinner de gruppen, vilket betyder att vi har nästa år säkrat. Och kanske någon bonus;)

Mitt spyande har blivit lite lite bättre, har int spytt över 5ggr på en dag sen tisdag. Så nu måst vi se. (knack, knack, i trä). Men är värt det sålänge babyn ha det gott. Hörde ju hjärtljuden som sagt på tisdag, så hoppas verkligen det går hela vägen denna gång.  Vi har även beställt vagn och köpt lite mer kläder. 18nde veckan på måndag, bara 3veckor kvar tills ultra!

På tal om måndag, det är årets hittills höjdpunkt för en i mitt hus. Han blir 26 år och väntar så på det. Så imorgon skall jag baka en marängkaka!



Ni vagn experter: Är det bättre med liggkorg eller en hård lift?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad blev det för vagn? :)

2012-04-14 @ 16:56:40
URL: http://simplylottas.wordpress.com
Postat av: Eva

Ja, vad blev det för vagn? Undrar också.

2012-04-15 @ 17:09:02
Postat av: malin

jag kan blogga om den snart! vi stod o valde mellan 2 stycken först, o de sluta me en helt annan. så titta in inom närmaste dagarna!

2012-04-15 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0