Weekenden.

På fredag kl.13 plockade Jac upp mig från praktiken. Jag hade lyckats bli ordentligt förkyld så sov en del påvägen ner till Flensburg.



Jac med mina brillor.



En sliten Malin.

Vi stannade och handlade vid Scandinavium centrum i Flensburg. Till o me finnar var där och hamstade alkohol. En lapin kulta öl låda kostarde 7,5 euro tror ja, och en smirnoff ice låda kostade 20 euro. skit billig butik.



Hamstrar dricka.


Sedan körde vi till vårt hotell. Det var ett bra hotell som låg inne i centrum av flensburg.





En helt okej utsikt lyckades vi få! Tyvärr så var jag så trött på fredagkväll så vi blev bara på hotellet och jag somnade väldigt fort. Under natten vaknad ejag helatiden och frös och svettades, blä. Men trots det pinade vi oss att gå 2 timmar på stan, köpte mina första par chinos o ett bälte. Dock vet jag inte hurdana skor man skall ha till dem, tips tas gärna emot!
Sedan åt jag tomatsoppa och så började vi köra hemåt igen. Tyvärr blev det en väldigt kort visit, men var nog bäst för mig. 2 timmar och 50 minuter senare var vi i Thisted.


Tack för en härlig helg Jac! Helgens stora förvåning var att både jag och Jac förstår otroligt mycket tyska, jippiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0