Varför skall alla åka colorline idag?!

Färjan är överfull idag, och alla sitter på golven. Men tur så fick jag sista biljetten till business class, det är jag happy över!! Frukt, internet, flygstolar och dricka. Skulle inte frästa att sitta på golvet med 1000 andra i 4 timmar. Dessutom är jag skit trött, så hoppas jag sover lite, farligt att köra hem på natten annars.


Hur hade jag det i Norge då? Super som vanligt. Träffade härliga människor och barn. Skolan gick perfekt och fort, och jag inser att jag valt en ganska lätt fördjupning i mina ögon.


Helgen startar imorgon med 2 timmar stramopp, sedan skall jag och jag ha kärestetid. På söndag är det 2 timmar latino- och retromix och sedan slappning resten av dagen. Har inte öppnat böckerna till nästa veckas tent, så kommer bli den mest oförberedda hittills.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med lite lyx ibland :)

2011-01-21 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0