Spännande lördag?

Imorgon skall jag förhoppningsvis starta dagen med spinning. Tyvärr är det rätt tråkigt, mycket bättre att cykla utomhus. Idag cyklade jag upp till gymmet, det var underbart.

Kl.15 imorgon skall Mors/thy pojkarna + flickvänner och bestyrelsen samlas på ett hotell. Det enda vi vet är att vi ska käka middag på kvällen och sova över där. Men ingen har berättat vad mer, så det är lite spännande! Hoppas inte det blir tråkigt och stelt. Musik och alkohol skulle vara perfekt.

Nu väntar jag på att mitt nya simkort öppnas, så kan jag börja använda min nya baby. Fredagkvällen blev bättre trots dåliga odds, och humöret är på plussidan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0