Året 2010.

Listan stal jag från Linns blogg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Sov utomhus under bar himmel. Eller skulle iallafall sova, men sov max 1.5 timme under hela natten.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag avlägger aldrig sådana, skulle aldrig hålla dem ändå. Jag gör det som faller mig in just där och då.

3. Fick någon du känner barn?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?


Nej

5. Vilka länder besökte du?

Danmark, Norge och Finland.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

En resa söderut skulle vara trevligt.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

3.7.2010

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Jag och Jac har förlovat oss, det är stort för oss. Men litet för er. Dessutom är jag glad för att jag fortsatte skolan, nu får vi hoppas att ja har en utbildning tills sommaren, då är jag stort.

9. Vilket var ditt största misstag?

Har inte egentligen upplevt något stort misstag detta år, inget som jag absolut kommer på.

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Nya möbler!!

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Pendling och möbler.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Att jag igen kunde ha en sommar helt ledig utan att tänka på ekonomin, bra att ha pengar sparade sommartider.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Småsjuk, och en operation i bihålorna. Inget värre tack och lov.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

Medina- vi to.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?

Jag hade det riktigt fint!

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Resa, träna och skolan.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Att stressa.

18. Hur var din julafton?

Lugn och fin hemma hos min familj. :)

19. Blev du kär?

Jag blev kär i samma kille som tidigare år. Och i iphonen..

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Idol, trots att det inte var bra detta år. Det är allvarligt sagt enda programmet jag följt med i år.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nej, men blev mer irriterad på vissa.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Svår fråga, men Liza Marklund böcker har jag läst, och gillat dem alla.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Danska artister, Rasmus Seebach och Medina. 

24. Önskade du dig något som du fick?


Mycket. Bra vitsord i skolan, snäll kille, få nya bekanta.

25. Önskade du dig något som du inte fick?

Fortsätta skolan i Danmark, så skulle jag slippa pendlingen.

26. Vilken var årets bästa film?

Ser väldigt sällan på filmer, tyvärr.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Vi var i Norge tror ja, men minns ju inte ens det...

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Annie, Marco och René

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Jag bryr mig väldigt lite om kläder. Har helt vanliga kläder, inte så mycket extra.

30. Vad fick dig att må bra?

Kompisar, se nya platser och mina kära.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen.

32. Vem saknade du?

Min familj, och mina nära vänner.

33. Vilken var din bästa månad?

Juli, vi var i Finland och sedan började ett nytt kapitel i vårt liv. Emma kom med oss till Danmark, och det var riktigt spännande att igen flytta.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Jag är nöjd med det jag gjort, men jag älskar lesmills timmar och att röra på mig, tyvärr har jag ett dåligt gym nu och pendlingen sätter stopp för mitt intresse. Så jag hoppas jag får göra mera som jag vill 2011.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag kommer förhoppningsvis att ha en bachelor utbildning, jippi. Även tror jag att något annat spännande kan hända!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är bachelor utbildning? :D

2011-01-02 @ 15:53:13
URL: http://sandraochsalt.ratata.fi
Postat av: malin

grundutbildning lixom, tror det motsvarar kandidat hemma i finland.. för efter det här kan man ta kurser o bli magister

2011-01-02 @ 16:23:48
Postat av: Sandra

Jaja, herregud såklart. Alltså jag var så inställd på förlovningar o bröllop så trodde det hade något med svensexa att göra, haha :D

2011-01-03 @ 21:25:38
URL: http://sandraochsalt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0