Önskepaket till julen.


1. Iphone 4 utan abonnemang. Skall bränna upp 4 år gamla samsungen och 6 år gamla nokian.







2. Plattång. En som har helt slätt järn, en vanlig plattång helt enkelt.



3. Bidrag till att jag skall få livet att gå runt tills jag börjar jobba på sommaren.


4. Kanske en valfri bok från en bokhandel?


5. Mineralsmink. Behöver en foundation, men det måste jag själv välja.




Det var allting! Är ganska mycket, men man får ju alltid lov att önska sig. Dessutom kommer jag inte kunna ta med nästan nån gåva alls när vi reser hem igen, eftersom vi planerar att eventuellt åka till Oslo före vi far hem till DK igen.



Godis önskar jag mig inte till julen, det kan ni ge efter 21.2.2011


Vad önskar ni er till julen?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Malin väntar på julgubben :)

2010-10-27 @ 08:37:08
Postat av: Kim

Tror att jag o ska laga en blogg o lägga in mina önskemål,malin skärp dj, du e ju bara 22 år ennu !

2010-11-09 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0