Bildregn från fredag och lördag.



Hangö regattan, en nykter sådan för vår del!



Träffade Joona och hans kompisar. Jag vill också ha en båt till förfogande på regattan...



Kesätyttö.

Vi var en stund på regattan, hann träffa lite människor och njuta av härliga vädret. Idag är jag glad för att jag inte är där just nu, skulle ha så fan på nervena med ett miffo, synd att han/hon skall bli så då alkohol är med i bilden...



På lördag var det dags för stranden, vi var till ormnäs strand i ekenäs.





Gullungarna på stranden.



Sedan var det dags för sommarfest i vallarssvedja.



Millo o Luca



Emma och Linn



White angels.. Madonna jumper, huhu! men det håret jag hade på huvudet här skulle jag gärna ta tillbaka...



Imorgon blir det tenala sista gången, om 3 dagar är vi i Danmark!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0