Lördag.

Vi började lördagen med att vara 2 timmar på sjukhuset, grymt äckligt att ta bort grejjerna från näsan och att få blodet att sluta rinna. Där efter kände jag att jag verkligen behöv lite frisk luft, så vi drog till nya fotbollsstadion och såg på lite bedriftsfotboll. Jacs jobb förlorade.

Sedan såg vi lite fotboll på tv, åt chips, åt knackkorvar, åt pops, drack vatten och slutligen såg vi Män som hatar kvinnor. Ätnligen har jag sett den, och nästa helg har vi planerat in ett biobesök för att se fortsättaren.

Det känns mycket bättre nu när allt e borta från näsan, och jag äter och dricker som vanligt. Men borde väl äta mindre nu när jag inte rör mig, men det skiter jag totalt i. Om 2 veckor skall jag träna igen, vet ni hur jag längtar?? Att äntligen få träna och få luft på ett helt annat sätt, så träningen kommer säkert gå jätte bra och vara mycket roligare efter detta:)

Idag har vi inga planer, jag har ätit lite chipsrester, och ser nu på en film. Jac är på golfbanan en sväng. Sedan skall vi se på Alingsås-RIK, och hejja på Ville. Skulle ha lust att se cupkamp i nya Larvik Arena ikväll, men tror faktist inte det blir något. Bättre på soffan för mig. Imoron skall jag ut och gå en liten stund har jag tänkt, bara fr att få lite luft och se hur näsan reagerar.


Emma, kan du inte jobba lite med min blogg?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0