Älskar listor.

Lovar du att vara ärlig? Jo
Du heter: Malin
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Lugna låtar.
Beroende av: Mobilen, pengar.
Vad tror folk om dig?: Att jag har höga ambitioner. ( Norge).
Stämmer det? Ja
Hur imponerar man på dig? Var dig själv, och följ inte med strömmen.
Brukar du skratta för dig själv? Alltid.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Har sendt oppgaven til deg.. "
Var bor du? Norge
Trivs du där? Är helt okej, men längtar nog härifrån.
Äger du några converse : Nej
Är du allergisk mot något? Nej
Hur svarar du i mobilen: Hej, Moi.
Vem ringde du senast? Jac
Brukar du komma i tid: Är ofta allt för tidigt ute.
Hur känner du dig nu: Trött och stressad.
Vad saknar du: Att kunna leva en dag utan stress.
Hade du en bra kväll igår: Jo
Är du blyg?: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Är du nöjd med ditt liv: Joo
Är du bortskämd : Jo, jag är nog det. Både av föräldrarna och J.
Vad gör du i morgon: Helvetes dag på jobbet (8-17), sedan borde jag läsa.
Vad längtar du till?: Till juni månad.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp, och sen jag flyttade till Norge vet jag vem det är, plus att jag träffat nya raringar här.
Gillar du golf: Har aldrig provat, till Jacs stora besvikelse.

Vilken tid gick du upp idag: 6.30
Har du sovit i din egna säng inatt? jo
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Joo
När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig en bil och spara resten.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 7.30-9.00

Solar du ofta: På sommaren, men inget solarium för mig under vinter halvåret.

Är du bra på att laga mat : Jo

Är du flygrädd: Nej, men bara rädd för bihålorna.

Är du musikalisk? Verkligen inte, vill bara att musikexamen skall vara över.

Tycker du om sushi: Har inte smakat, men vill inte göra det heller. Äsch.

Vad äter du helst när du ser på film ? Chips, pops.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite både och, därför sliter jag med sömn svårigheter.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Biter du på naglarna: Har aldrig gjort det. Tycker det är så fult med nedbitna naglar.




Tio frågor om dig själv


fullständiga namn? Malin Maria
när fyller du år?  080188
några utsmyckningar på din kropp?  Nej, inte ens örhänge för tillfället...
vad har du på dig just nu? Jacs pyjamasbyxor och min nya filt.
vilken årstid är bäst? Gillar sommaren, men ochså härligt höstväder.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Kolla igenom allt på nätet medan jag äter gröt. Eller ha en lyxfrukost med Jac, och veta att dagen som kommer innehållet inget stress.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag tar det ansvar jag lovat, att jag klarat mig såhär bra i ett annat land trots jag flyttat i ung ålder mm.
vad är du bra på? - Organisera mm.
vem av dina vänner älskar du mest på denna jorden? Kan nog inte välja ut en speciell, men mina barndomsvänner har jag nog alltid tyckt mest om, vi är alltid där för varandra.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover ju alltid med Jac, men det är nog skönt att sova ensam ibland också, då behöv jag inte vakna så mycket på natten.



Frågor om din familj

vem står dig närmast?  Mamma,Emma och Pappa. Sorry Kim.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jo
vem är farligast i din familj? Kim
vem ser roligast ut i din familj? Emma när hon posar
vem är coolast? Kim tror han är.
har ni något husdjur? Nej, tack gud för det.
vem har du mest gemensamt med? Alla har jag nåt gemensamt med, såklart.
vem står för underhållningen? Pappa och jag.
vem sover du oftast med? Kim när jag var liten, men Emma har jag sovit mest med på senare tid.



10 frågor om idag

vad har du gjort? Skolan,tandläkaren, 1 timmes promenad, ätit på jobbet, pröva stressat ned, Idol.
har du varit glad idag? Inte speciellt
har du varit ledsen idag?  Careface, som Charlotte säger.
har du gjort något bra idag? Gått, läst.
vad ska du göra nu? Lägger mig snart
har du gjort något dåligt idag? Stressad som vanligt.
vad har du ätit idag? Jordbaerpikenes pasta, 50g choko, banan, gröt, några pepparkakor.
har du duschat idag?  Jepp
är du trött nu? Ordentligt.
vad händer imorgon? Jobb 8-17, slappaa, och hoppas jag kan läsa något. Men tvivlar, har ingen energi till det efter 9 timmars stress i köket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0