Helgen

Fredag blev det avsutningsfest med en del alkohol samt krogbesök. På lördag var jag i biblioteket 11-15, och sedan åt vi tortillas och chips. Vi såg då Norge tog hem segern i melodifestivalen, och hela staden vaknade till liv och det sjöng hela natten lång. På söndag vaknade vi kl. 7 av kanonskjutas, och människo tåg. kl. 10 var det dags för alla skolor att gå tåg. 11-15 jobbad ejag och kl. 16 såg vi då föreningarna gick i tåg. Jac valde att inte delta i år heller, dumbum. Tåget varade ca, 1,5 timmar.

Det är en upplevelse att vara här på 17 maj, magiskt nästan om jag får lov att vara nördig. Så den som inte har varit i Norge, res hit det datumet.

Skall lägga några bilder ännu, sedan skall jag plugga tills kl.15. Har mitt första norska högskoleprov imoron, fan. Godkänt är allt jag kräver.




Alla fick inte vara med då champagnen öppnades efter cupfinalguldet, så det blev repris.



Gamla tränaren med svart ger håller tal till Runars nya tränaren.



2 fulla klasskamrater, hamna lägga i svartvitt pga fula fäckar.

Grannarna i sina nationaldräkter, samt Peder i sin





Sått 1 h och vänta på Runar. Äntligen kom det.



Kiddi och Eric ställer upp och visar a-lagets sida utåt.



Det var det. Har försökt ladda in på Facebook, går inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojjjj va stilig Peder är...

2009-05-19 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0