onsdag

Godmorgon!

Inatt har vi sovit på helspänn, väntade att telefonen skulle ringa. Men ingen bebis inatt ännu. Vi får fortsätta vänta idag på dagen. Då skall Jac o Eric agera barnvakt tills jag slutar, ganska komiskt:)

Dessutom kan vi inom några dagar förhoppningsvis fira ett nytt och framförallt bättre 2 årskontrakt.. Grattis Jac, du är välförtjänad om allting går i box. Isåfall är det 2 år till i Norge, och europacup för Jac, och dår får jag min skola färdigt. Sen är vi öppna för vad som helst.

Idag skall jag för första gången i mitt liv jobbapå lilla sidan i barnehagen, är lite nervös måste jag medge. Kl. 16.30 plockar Jac upp mig, då skall jag på spinning och Jac skall o lyfta med laget. Roligt när vi gör det på samma gym. Sedan skall Jac spela en halvlek fotboll med sitt jobb, i smyg förstås. kl.19 börjar Norge-Estland, Rambo skall troligtvis få spela idag så vi skall vara fast klistrade i tvn.

Idag är det 3,5 veckor tills vi kommer hem. Skall bli skönt. Önskar mig soligt väder, trots jag inte innear en strandkropp i år! men jag är kvinna o int 18 år länge;) ursäkt.

Nu morgongröt,sen skall jag via butiken och vidare på jobb.........


Glad midsommar alla, vi firar med att jac har 4 träningar på helgen och jag skall jobba. Vill nån byta med oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0