torsdag

Idag börjar min arbetstid kl. 9.30, men jag skall vara där 10tiden. Skönt. Blir åter ien en dag ute i solen med barnen, synd att vi vuxna int får lov att ha bikini ;)
Jag slutar 16.30, och skall då ut och gå med Trine en timme.Sedan blir det bara slappas, eventuellt damma alla kläder vi äger utomhus.

Igår satt Jac på choklad i soffan, dumhuvud. Så nu har vår lånade soffa ännu mer fläckar på sig, skäms att ge denna soffa tillbaka! Dumt med tygsoffor, och dessutom får den fläck direkt om tex vatten rör den. Blä, ge mig en svart lädersoffa nu som är våg egen, för mitt samvete tål snart inte mer.


Imorgon skall jag jobba och sedan kanske träna, om jag orkar i denna hetta. Lördag är det jobb och fest som gäller. Söndag slappa, och hoppas det regnar då så får vi ha en riktigt slappdag inomhus :D


Nästa vecka består bara av jobb, skall hinna jobba 45 timmar före vi reser hem till Finland den 11.7. Då är det en liten fest:)

Så mina närmaste planer är jobb,röra på mig då jag ork, fest och packning. Bra så.


Nu ska jag sluta, o laga mig klar för jobb. Sedan gå dit, tur så tar det inte längre än 20minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0