snart färdigt.

Snart har jag packande klart, men skall försöka ta bort något plagg ännu. Tar med 3 omgångar kläder till fest, så får kanske ha något flera gånger, men det är inte så farligt. Har med mycke t-skjortor, så någon sån kan jag säkert packa bort. Har med 4 par skor, joggingskorna får int plats i min kappsäck, så de får Jac bära på. I Finland skall de bytas ut mot ett par nya :) Tog med 2omgångar träningskläder, får hålla. Blir int precis träningsläger i Finland för min del.


Jag har satt 300kr på olika hjälpemedel till flygningen, hoppas att ett av dem fungerar iallafall.


Hoppas det är lite varmt imorgon kväll, vill int ha jeans på:( Martina, blir en eller flera kossukolan imorgon:) Skall bli skönt att komma hem, och inte behöva fundera på att handla mat på 3 veckor, sparar lite pengar på det oxå;)

Nu skall jag jobba 10.30-16, sedan höypuls kl.17. Och sista packningen!! Såklart något kalorihäftigt som varje kväll:(



Sommarlovsfirare i Tenala. På söndag sitter vi där igen! 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Är du tillbaks i Norge nu? Brukar du ännu kolla din hotmail? Vi kunde ju mailas lite isf :) Kram

2009-08-01 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0