Ut på tur.

Igår var vi i Parga och hälsade på Jacs 90-åriga Farmor. Sedan drog vi iväg till åbo hamn. På båten åt vi goda köttbullar samt såg då finn ungarna rockade loss till Hanna Pakarinen. Jag hade aldrig hört en låt av henne förut, men nu har jag varit på hennes " konsert". 5.15 var det väckning, sedan har vi suttit i Cityterminalen och spelat Skipbo.

Nu sittert vi på vårt hotellrum på Stureplan. Kan lätt säga att detta är det lyxigaste rummet och hotellet jag ens varit nära. :) Nu skall vi snart ut på stan o leta ny jacka. Ikväll blir det spa och slappas. Och imorgon kanske en tur ut med Jesse?


Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fräckisar

2009-12-28 @ 13:17:15
Postat av: Jasmin

Vi ska åka över och shoppa bara :) Mellandagsrea ju :) fyndat mycket redan?

2009-12-28 @ 17:26:34
Postat av: Emma

jag vet, passar mycket bättre i det.

2009-12-28 @ 20:59:32
URL: http://emmasofialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0