Torsdag

Grattis världens härligaste kompis på din födelsedag!!



Du e snygg,rolig och alltid där för mig. puss


Idag har jag haft problem med att hitta mitt pass, men efter lite tårar och hjälp hittade vi det. Om 6 timmar lyfter planet, skall bli skönt att slappa o bara vara!! Före det skall jag hinna dammsuga, äta lunch ute, träffa Margrethe, packa och inhandla det sista. Det betyder med andra ord att jag måste börja lägga fart på!!

ha det så bra alla, och hoppas att solen inte visar sig här medan jag är borta:) Dock måste den vara på Kreta, iaf 5 dagar för att få mig nöjd.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul att du börjat blogga mer igen :) Är ni på väg till Kreta? Nicenice! Ha det så skönt, kram!

2009-08-08 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0