Torsdag.

Jac var i Bodö hela gårdagen, de hade kvartsfinal mot dem. Runar vann med 4 mål, och Jac gjorde 7 mål:) Bilden på Jac i tidningen är så otroligt ful så kan inte lägga in den här....:D Fattar inte varför de ens vill lägga in såna bilder själv i deras tidning. På lördag spelar de returen "hemma", de får inte spela i sin egen hall pga konstig anledning. Så de skall spela i Larviks hemmahall, så de bli lite handbollsfest med både herr-och dammatch där på samma dag. Det väntar jag på! Om de vinner den matchen går Runar vidare till semin som spelas nästa fredag.

Nu har jag skrivit alla mina praktikuppgifter. så å lördag skall jag skriva matematikuppgifter, så har jag allt till praktiken klart! Examen närmar sig nu, och jag är riktigt nervös.

Idag är det femte dagen på rad det är sol och mera än +12c i skuggan. Och jag har turen att få vara ute hela dagen och leka med barnen. Både jag o Jac e klara med träningarna före halv 7 idag, så då får vi lite egen tid. Skönt!Nu skall jag äta upp gröten med " Robins jordgubbssylt" som Gitta säger.

En vecka kvar tills mamma,emma o pappa kommer!!

Hade!



Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm, d har du rätt i =D

2009-04-23 @ 18:42:28
URL: http://emmasofialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0