måndag

Idag försov sig Jac en timme till jobbet, så jag fick väcka honom. dumma pojke. Om en timme skall vi ha date med flickorna i biblioteket, vi skall försöka få det sista till några av våra grupparbeten klara.
Sedan skall jag laga korvsås och mos, mums! Skulle vilja på en lätt spinningtimme idag, och bara sitta på cykeln utan motstånd. men vi skall se.

Igår gjorde jag ingenting. Vi låg bara hemma och sen for vi ut o gå i centrum. Åt massor av min glass och såg en helt ok film. En sak lyckades vi iaf göra, vi beställde en resa till London!! Vi valde att åka 1.1, eftersom hotellnatten över nyår är dyr. Så vi är i London 15 tidden den 1.1 och flyget lyfter tillbaka till norway 19tiden den 5.1. Så det blir 4 nätter på hotell med frukost:) Hela kalaset kostade oss 2800kr!!ungefär 330euro. Det var billigt. Vårt hotell ligger i Islington, men det är bara 2,3km till King Cross järnvägsstation, så tror nog att det är riktigt bra för oss.
Skall bli skit kul! På torsdag hinner vi inte göra så mycket annat än att gå ut och äta där.Sedan blir det shopping o sevärdheter. Jac hoppas lite på att vi kan gå på Arsenals fotbollsmatch, eftersom vi bara bor 1,5km ifrån deras arena.
Sandra, är det dyrt att äta ute o gå på cafeer?:)

Men jag längtar hem till finland nu, ännu en lååång månad kvar:(

nu skall jag koka saft o ta ett rågbröd!


Kommentarer
Postat av: Etta

Märkte inte din kommentar förrän nu :D Men jag var med Elias, han som ja varit tidigare med. Men är inte mera :)

2008-11-17 @ 10:08:57
URL: http://ettas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Beror på, men knappast blir du chockad när du e van med Norge priser :) int tycker jag de e nå paha, men kanske man ha vant sig..

2008-11-17 @ 10:38:03
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0